Friday, October 15, 2010

Azlan and The Typewriter – Gerak Hati Tabs

intro:
e-16-16-16--10-10-10-10-----------------6-6-6-6--8--8--8--8----
B--------------11-11-11-11-10-10-10-10---8-8-8-8-10-10-10-10-
G-----------------------------10-10-10-10-------------------------
D-------------------------------------------------------------------
A-------------------------------------------------------------------
E-------------------------------------------------------------------

intro : D F#m G A x2

D Bm F#m
Dalam hidup ku ini
A
Puas ku tunggu
D Bm F#m G/A
Sesuatu yang ingin ku milikinya

D Bm
Aku pendamkan semuanya
F#m G
Walau tegang ku emosi di fikiran aku menyambut mu
G A Bm D
Aaaaaku hanya mampu bernyanyi
G A
Mimpi-mimpi terang itu
Bm
Membuat aku terus berlari

D Bm F#m A
Andainya langkah kaki aku terhenti
D Bm F#m G/A
Ambil semua pengakhiran melodi ini

D Bm
Aku pendamkan semuanya
F#m G
Walau tegang ku emosi di fikiran aku menyambutmu
G A Bm D
Aaaaku hanya mampu bernyanyi
G A
Mimpi-mimpi terang itu
Bm
Membuat aku terus berlari

Aku hanya mampu bernyanyi
Mimpi-mimpi terang itu
Membuat aku terus berlari

Aku hanya mampu bernyanyi
Mimpi-mimpi terang itu
Membuat aku terus berlari

1 comment: